Galatasaray - Sparta Prag
37
●1.682
- 23-02-2024, 01:07:40Ahahahaaahhahah tam olarak bunu arıyordum, Türkiyede hakemlerle maç almayı biliyorlar aynısını başka takım yapınca kafayı yiyorlar bende bunu anlamıyorum.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2024, 01:08:12Okan hocaya kızanlar hangi kafada anlamıyorum. Lan senin takımında bek yok bek. Solunda berkan oynuyor. Sağda osuruktan oynar diye aldığın adam sakat oynamıyor. Sola aldığın beki desen listeye yetiştiremiyorsun. 35 milyona oyuncu satıp sol bekini yetiştiremezsen adama böyle çakarlar. Okan hocaya kızmıyorum. Berkana falanda kızmıyorum adamın kapasitesi bu yani. Klasik Türk yönetici kafası gram şaşırtmıyor abi.Dursun özbek'in yollaması şart seçimde. Müteahhit kafası hem ülkeye hem futbola zarar yeminle
- 23-02-2024, 01:08:27Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım. - 23-02-2024, 01:08:47Selam olsun,
Okan buruk yerine gerçek bir teknik direktörünüz olsa çok daha başarılı olacak bir kadroya sahipsiniz.
Bizde adettir 1 sezonda efsane hoca, dünya starı oyuncu vs. ama avrupada görüyoruz ki o işler öyle değil.
Okan çok iyi bir galatasaraylı ve oyuncuydu lakin hocalık başka bir şey.
Şu galatasarayın kadrosuyla burada herkes bu aşamaya gelirdi. - 23-02-2024, 01:09:57Üyeliği durdurulduMalum takımın en zeki taraftarı işte.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2024, 01:11:00Katılıyorum Okan Buruka hiç suç bulmuyorum. Berkandan bek mi olur, koy 2. lige oynasın. Sacha Boey gibi takımının en iyi oyuncularından birini satıyorsun yerine koyacak adamın avrupada oynamıyor.amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün İcardi bile 1 kere koşmadı ya, kerem aktürkoğlu desen zaten şamar oğlanı oldu giden gelen vuruyor çocuğa yazık yerden kalkamadı.
Bir bakıma da iyi oldu diyorum sadece lige odaklanırlar, Fenerbahçeyle kafa kafaya gidiyor lig, onu almamız lazım - 23-02-2024, 01:14:04Yani beleş penaltı alan bir takımın taraftarı ne diye dalga geçiyor anlamak güç.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle