Fenerbahçeliyim ama burda sözde galatasaraylıyım diyenleri hayretle okudum. O pozisyon kesinlikle kırmızı kart değil ve son golden önce zahaya bariz faul var. Sözüm meclisden dışarı kimse üstüne alınmasın,maçı nerenizle izliyorsunuz?
Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.
Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım.