neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni Türk hakemlerine emanet edin
-Okan Buruk
Ağlamaya devam edin Avrupa'da olmadı ligde aglatırız Mayıs'ta şampiyon olup bugünü unuturuz sizler bi 10 yıl daha olmazsınız kalıcı hasar kalır