Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.
Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım.
Kırmızı kart hocam net. Hakem çok iyi değildi ama o pozisyona laf yok.