-İlk olarak yanlış taktikten suçu Okan Hocaya buluyorum, ilk maçtada adamlar çok iyi kontratak yapıyor, bomboş kaleciyle karşı karşıya kalıyorlardı, bu maçtada aynısı oldu. bazen defansta kalmayıda bilmek lazım. olmadı okan hoca.
-ikinci olarak futbolcuların çoğu amatör gibi hiç yapılmayacak hataları yaptılar. kafaları başka yerdeydi sanki.
-üçüncü olarak ingiliz hakem özellikle barış alperin ayağına basılma pozisyonunu görmezden gelerek, niyetini çoktan belli etmişti.
Buraya kadarmış, ülke puanına yaptığın katkılar için teşekkürler Galatasaray. Elenmekte bu işin doğasında var.