• 27-05-2009, 14:44:52
    #10
    Messi ile Eto'o oynasında
  • 27-05-2009, 14:47:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    uzun vadede kupayi manu alır oynadım 1,70 hesapta 15 lira vardı bastım

  • 27-05-2009, 14:48:38
    #12
    Misafir
    Manchester United maçı kazanır gibi
  • 27-05-2009, 15:04:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bilyonerin alayı barcaya oynamış : ) %36 barca %15 m.united oynamışlar
  • 27-05-2009, 15:50:31
    #14
    henry ve iniesta oynarsa iş kopar ki guardiolo nun açıklamalarına bakılırsa oynayacaklar.
  • 27-05-2009, 18:54:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ilk yarı 0 ikinci yarı 2
  • 27-05-2009, 18:56:27
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayaküstü ilk yarı 0 ikinci yarı 0 oynadım bastım 10 lira
  • 27-05-2009, 19:03:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    manu ya 420 lira bastım... gerisi şans artık.
  • 27-05-2009, 19:08:39
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdiye kadar hiçbir takım Şampiyonlar Ligi'ni 2 sene üst üste kazanamamış. Acaba ManU bu gece bir ilki gerçekleştirebilir mi?
    Ben X/2 oynamayı düşünüyordum, ancak istatistiklere bakınca biraz daha Barcelona'ya döndüm. Barcelona'da da çok eksik var. Eğer Chelsea maçındaki gibi oynarlarsa ManU ilk yarıda maçı koparır.
    Bir türlü ne oynayacağıma karar veremedim