Barca - M. United iddaa oynayanlar :)
45
●1.558
- 27-05-2009, 15:50:31henry ve iniesta oynarsa iş kopar ki guardiolo nun açıklamalarına bakılırsa oynayacaklar.
- 27-05-2009, 19:08:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdiye kadar hiçbir takım Şampiyonlar Ligi'ni 2 sene üst üste kazanamamış. Acaba ManU bu gece bir ilki gerçekleştirebilir mi?
Ben X/2 oynamayı düşünüyordum, ancak istatistiklere bakınca biraz daha Barcelona'ya döndüm. Barcelona'da da çok eksik var. Eğer Chelsea maçındaki gibi oynarlarsa ManU ilk yarıda maçı koparır.
Bir türlü ne oynayacağıma karar veremedim

