• 27-05-2009, 19:12:51
    #19
    Bence toplam gole oynayın. 2-3 gol, 1.7 oran.
  • 27-05-2009, 19:28:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    hem barcaya hem mun a bastım. her durumda %40 kardayım


    berabere biterse kader
  • 27-05-2009, 19:45:25
    #21
    0-2 manu alır bence (: basalım manu'ya
  • 27-05-2009, 21:31:03
    #22
    Ronaldo , Rooney , Etoo ve Messi birer gol atsınlar da hangi takım yenerse yensin.
  • 27-05-2009, 21:33:03
    #23
    İddaa oynanınca maçı izlemek daha keyifli oluyor. Barça'ya 50 bastım keyfi.
  • 27-05-2009, 21:35:21
    #24
    kime basim bende 100 150 basabilirim
  • 27-05-2009, 21:35:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    barcelona alır bence
  • 27-05-2009, 21:44:06
    #26
    Barca alir Henry'de oynuyo
  • 27-05-2009, 21:44:50
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Henry ve Iniesta ilk 11'de.