• 27-05-2009, 13:22:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet beyler iddaa oynayan var mı 200 TL bastım united'a 2.40 veriyor

    Var mı oynayan yada düşüncesi olan

    Barcada cezalı ve sakatlar var , şansımı deniyim dedim iyi oran veriyor
  • 27-05-2009, 14:01:04
    #2
    Barcada kimler yok :|
  • 27-05-2009, 14:03:32
    #3
    maç berabera bıter yanı umarım çunku 250 bastım
  • 27-05-2009, 14:05:16
    #4
    Şeytanlar yener........
  • 27-05-2009, 14:10:47
    #5
    Oynanır mı ya bu maça Ne olacağı hiç ama hiç belli olmaz. Anca kumar oynarsın bu maçta Tamamen şansa bağlı...
  • 27-05-2009, 14:12:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İddaa'da ne zaman tek maç oynasam hep kaybediyorum
    Maça gelince; gönlüm Barcelona'nın kazanmasından yana, fakat kupayı Manchester United alacak gibi görünüyor.
  • 27-05-2009, 14:16:14
    #7
    Barcada kim yok ya herkes oynuyor
    Özel etkinlik oynayın arkadaşlar.
  • 27-05-2009, 14:24:43
    #8
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barcada kim yok ya herkes oynuyor
    Özel etkinlik oynayın arkadaşlar.
    Barcelona'da Eric Abidal kırmızı, Daniel Alves sarı ise kart cezalısı. Ayrıca Henry ve Iniesta da sakat (iyileşmiş olabilirler).
    Manchester United'da ise sadece Darren Fletcher sarı kart cezalısı. Onun haricinde bir eksikleri bulunmuyor.
  • 27-05-2009, 14:43:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Henry %99 oynamayacak , iniesta oynar