• 27-05-2009, 23:22:29
    #37
    Mana oynayanlara geçmiş olsn
  • 27-05-2009, 23:37:16
    #38
    Şampiyon Barca!
  • 27-05-2009, 23:38:17
    #39
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampiyon Barca!
    demiştim zaten barcelona alacağını
  • 27-05-2009, 23:39:12
    #40
    Böyle olacağını tahmin ediyordum. Hatta arkadaşlarla aramızda evini barkını sat Barca'ya bas diye de espri yapıyorduk.
    Hayırlı olsun, hakedenin oldu kupa.
  • 27-05-2009, 23:42:29
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ah ahh alt oynayacaktım da oranı az diye oynamadım
  • 28-05-2009, 00:12:45
    #42
    Son 23-24 lira bakiye vardı bilyonerde Barcaya çok güvendim her türlü bastım Keşke daha fazla olsaydı.
  • 28-05-2009, 00:24:59
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Gitti paralar kitleyin konuyu offfff
  • 28-05-2009, 03:11:51
    #44
    Kurumsal PLUS
    İlk golü barça atacak dedim 10 tl yatırıp 17 tl aldım.

    İlk yarı 1 maç sonucu 0 dedim. 5 tl yatırdım 70 tl alacaktım ki man utd maçı bıraktı...

    sağlık olsun...
  • 28-05-2009, 13:00:02
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Kimse yanlış anlamasında parayı Manchestera yatırmak zaten akıl işi değildi. Ortada dünyadaki bütün takımlardan farklı oynadığını herkesin kabul ettiği bir takım varken manuya yatırmak akıl işi değil..