Şimdiye kadar hiçbir takım Şampiyonlar Ligi'ni 2 sene üst üste kazanamamış. Acaba ManU bu gece bir ilki gerçekleştirebilir mi?
Ben X/2 oynamayı düşünüyordum, ancak istatistiklere bakınca biraz daha Barcelona'ya döndüm. Barcelona'da da çok eksik var. Eğer Chelsea maçındaki gibi oynarlarsa ManU ilk yarıda maçı koparır.
Bir türlü ne oynayacağıma karar veremedim