• 15-08-2023, 23:26:06
    #1
    Fanatik bir Galatasaray taraftarı olarak oyun beni hiç tatmin etmedi. Zaha ilk maça göre hayal kırıklığı yarattı. Hoca bu Berkan da ne buluyor anlamış değilim. Rakibimiz molde ne düşünüyorsunuz?

    Avrupa da Fenerbahçe'ye, Beşiktaş'a ve Adana Demirspor'a başarılar diliyorum şimdiden.
  • 15-08-2023, 23:27:41
    #2
    Galatasaray gruplara kalır ÅŸeklinde bahis almıştım uzun vadeli kaldı son tur hadi aslanlar 😅😅

    Galatasaray taraftarı değilim..
  • 15-08-2023, 23:27:56
    #3
    İlk maçı 3-0 almışsın

    Kendi evindesin

    Cehennem seviyesinde sıcaklar ve nem var.

    Lig başlamış ilk maç istediğin gibi sonuç alamamışsın.

    Bunca faktörden sonra adamlar napsın sezon ortası maç performansı mı versin.

    Futbolcular da teknik direktörde bitse de gitsek zaten turladık modundadır. Oyun sizi bu yüzden tatmin etmemiştir.

    Not: Maçı izlemedim, Beşiktaşlıyım.
  • 15-08-2023, 23:32:46
    #4
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk maçı 3-0 almışsın

    Kendi evindesin

    Cehennem seviyesinde sıcaklar ve nem var.

    Lig başlamış ilk maç istediğin gibi sonuç alamamışsın.

    Bunca faktörden sonra adamlar napsın sezon ortası maç performansı mı versin.

    Futbolcular da teknik direktörde bitse de gitsek zaten turladık modundadır. Oyun sizi bu yüzden tatmin etmemiştir.

    Not: Maçı izlemedim, Beşiktaşlıyım.
    Esasında özeti bu hocam ama kendi evinde de bir görsel şölen yasatirsin yani
  • 15-08-2023, 23:36:47
    #5
    1 ay sonra oyun iyileÅŸir dert etmeyin
  • 15-08-2023, 23:38:59
    #6
    Molde ye elenir bu oyunla.
  • 16-08-2023, 00:34:01
    #7
    Kurumsal Üye
    Oturmuş bir sistem ve takımın varken Berkan ekliyorsun oyuna angelino alıyorsun kazım bin kat iyi zaha tete alıyorsun ama rashisca almıyorsun halbuki senin takımı sirtlamis alışık sisteme . Yani sen kendin sistemini korumuyor herşeyi kendi elinle yüzüne bulastiriyoraun. Fener hadi yeni kadro kurduda sen niye böyle yaptın çözemedim Okan hoca geçmiş olsun pek birşey bu yıl beklemiyorum malesef
  • 16-08-2023, 01:28:45
    #8
    Takım çok çökük. Oyuncular birbirine ısınmamış hala. Elimizde adam gibi 1 tane orta saha oyuncusu var şaka gibi. Zaha, tete çekene kadar önce buranın halledilmesi lazımdı. Takımın gidişi bana iyi görünmüyor şahsen.