Fanatik bir Galatasaray taraftarı olarak oyun beni hiç tatmin etmedi. Zaha ilk maça göre hayal kırıklığı yarattı. Hoca bu Berkan da ne buluyor anlamış değilim. Rakibimiz molde ne düşünüyorsunuz?

Avrupa da Fenerbahçe'ye, Beşiktaş'a ve Adana Demirspor'a başarılar diliyorum şimdiden.