DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk maçı 3-0 almışsın

Kendi evindesin

Cehennem seviyesinde sıcaklar ve nem var.

Lig başlamış ilk maç istediğin gibi sonuç alamamışsın.

Bunca faktörden sonra adamlar napsın sezon ortası maç performansı mı versin.

Futbolcular da teknik direktörde bitse de gitsek zaten turladık modundadır. Oyun sizi bu yüzden tatmin etmemiştir.

Not: Maçı izlemedim, Beşiktaşlıyım.
Esasında özeti bu hocam ama kendi evinde de bir görsel şölen yasatirsin yani