Oturmuş bir sistem ve takımın varken Berkan ekliyorsun oyuna angelino alıyorsun kazım bin kat iyi zaha tete alıyorsun ama rashisca almıyorsun halbuki senin takımı sirtlamis alışık sisteme . Yani sen kendin sistemini korumuyor herşeyi kendi elinle yüzüne bulastiriyoraun. Fener hadi yeni kadro kurduda sen niye böyle yaptın çözemedim Okan hoca geçmiş olsun pek birşey bu yıl beklemiyorum malesef