Takım çok çökük. Oyuncular birbirine ısınmamış hala. Elimizde adam gibi 1 tane orta saha oyuncusu var şaka gibi. Zaha, tete çekene kadar önce buranın halledilmesi lazımdı. Takımın gidişi bana iyi görünmüyor şahsen.