Vücudumun görüntüsü baya değişti kötüleşti. Hasta olmadan önce vücudun en iyi görüntüsüne ulaşmışken 2 haftada eridim gibi hissediyorum resmen
Kas kaybının 4 haftadan sonra başladığı söyleniyor kas kaybı olmadığına göre bu görüntüdeki düşüş ne kadar sürede toparlanıyor?