Spora ara verdiğim için spora ara vermenin oluşturduğu kas görüntüsünün kaybolmasından bahsediyorum. Çıtkırıldımlık, evhamlılıkla bunun ne alakası var.
Postların altında sürekli saçma sapan yorumlarınızı görüyorum bu aralar zaten her seferinde "ne anlatıyor bu ya" dedirtiyorsunuz bana. Lütfen benim postlara bulaşmayın. Kendi kendinize takılın forumda.