Herkese merhabalar, vücut geliştirme ile ilgileniyorum 2 haftadır hasta olduğum için spor salonuna gidemedim 7-8 aylık emeğim şuan çöp olmuş gibi hissediyorum Vücudumun görüntüsü baya değişti kötüleşti. Hasta olmadan önce vücudun en iyi görüntüsüne ulaşmışken 2 haftada eridim gibi hissediyorum resmen Kas kaybının 4 haftadan sonra başladığı söyleniyor kas kaybı olmadığına göre bu görüntüdeki düşüş ne kadar sürede toparlanıyor?