broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhabalar, vücut geliştirme ile ilgileniyorum 2 haftadır hasta olduğum için spor salonuna gidemedim 7-8 aylık emeğim şuan çöp olmuş gibi hissediyorum Vücudumun görüntüsü baya değişti kötüleşti. Hasta olmadan önce vücudun en iyi görüntüsüne ulaşmışken 2 haftada eridim gibi hissediyorum resmen Kas kaybının 4 haftadan sonra başladığı söyleniyor kas kaybı olmadığına göre bu görüntüdeki düşüş ne kadar sürede toparlanıyor?
C vitamini alımınızı artırın hastayken spor yapmayınt tabi, kısa sürede toparlar vücut su tutmuştur kas kaybı 4 hafta sonra bile başlamaz çok zordur, kas hafızası olduğu için hızlı toparlarsın