Emre, İbrahim Toraman, Fatih Tekke, Mehmet Topuz , Yıldıray Baştürk'ü silsin nuri şahin , sercan , mehmet yılmaz vs unutsun , biz daha çok dizlerimizi döveriz.
Bir teknik Direktör 'ün fultbolcuları tek tek ayırarak övmesi yada yermesi bana hiç doğru gelmedi. Heleki başarızlıkta futbolcuları suçlayarak kendini yükseltmeye çalışmak çok acizce bir haraket.
Yerimizde dahi sayamıyoruz. Nasıl dünya devi olacağız? merak ediyorum
Terim Emre'yi sildi!
17
●1.051
- 22-04-2009, 21:32:30saydığınız isimleri umarım kalan eleme maçlarimizda hatırlar sayın Terim, hatırlar belki ama inşallah iş işten geçmemiş olursky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2009, 22:45:14İbrahim Toraman, Fatih Tekke, Mehmet Topuz , Yıldıray Baştürk bu 4'lu kesin milli takimda oynamasi gereken isimler.sky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2009, 23:35:15Üyeliği durdurulduEmre iyi oynamıyor , takım kaptanlığını hakketmiyor , ama kişisel olarak, sadece cevap verdiğinden dolayı siliyorsa terim, milli takımdan terimi de silmemiz gerektiğini gösterir bu.Yıldıray, Fatih gibi değerli oyuncuların neden milli takıma alınmadığını gerçekten merak ediyorum.Ayrıca fatih terimin neden milli takımın başında olduğunu da merak ediyorum .
- 23-04-2009, 00:00:21maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ümitsiz olmamak da gerekiyor nitekim kalan maçlarimizi kazanırsak büyük ihtimalle çıkıyoruz ve bunu başaribilecek güçteyiz, yeterki Fatih terim ve ekibi doğru hamleler yapsin. bu seferki seçimlerinde daha dikkatli davransın - 23-04-2009, 00:03:21Terim gidene kadar benim milli takımım Beşiktaş, o yüzden sorun yok benim için. Kendi egolarını tatmin etsin dursun.
- 23-04-2009, 00:25:07Üyeliği durdurulduEmrenin milli takımda bu performansıyla oynaması zaten zor.Bu ayrı bir konu fakat Fatih Terim'inde bu tip şeyler yüzünden bir futfolcuya takıp milli takıma çağırmamasıda apayrı bir konu. Oyuncusundan tut, teknikdirektörüne ve yönetcisine kadar hala profesyonel olamadık ne yazıkki.
- 23-04-2009, 01:05:40Olumsuz bir haber Fatih Terim zaten defterden silinmiştir. Yıldıray Baştürk gibi birisini kadroya almamakla zaten büyük hata yapılıyor. Emre'de alınmazsa oyunu kim kurcak gerçi bu saatden sonra Kaka'da oynasa bişeye yaramaz ama neyse Fatih Terim artık istifa etmeli Türk halkı sonunda iyi bir hoca olmadığını anladı