Emre iyi oynamıyor , takım kaptanlığını hakketmiyor , ama kişisel olarak, sadece cevap verdiğinden dolayı siliyorsa terim, milli takımdan terimi de silmemiz gerektiğini gösterir bu.Yıldıray, Fatih gibi değerli oyuncuların neden milli takıma alınmadığını gerçekten merak ediyorum.Ayrıca fatih terimin neden milli takımın başında olduğunu da merak ediyorum .