Olumsuz bir haber Fatih Terim zaten defterden silinmiştir. Yıldıray Baştürk gibi birisini kadroya almamakla zaten büyük hata yapılıyor. Emre'de alınmazsa oyunu kim kurcak gerçi bu saatden sonra Kaka'da oynasa bişeye yaramaz ama neyse Fatih Terim artık istifa etmeli Türk halkı sonunda iyi bir hoca olmadığını anladı