Emrenin milli takımda bu performansıyla oynaması zaten zor.Bu ayrı bir konu fakat Fatih Terim'inde bu tip şeyler yüzünden bir futfolcuya takıp milli takıma çağırmamasıda apayrı bir konu. Oyuncusundan tut, teknikdirektörüne ve yönetcisine kadar hala profesyonel olamadık ne yazıkki.