Emre, İbrahim Toraman, Fatih Tekke, Mehmet Topuz , Yıldıray Baştürk'ü silsin nuri şahin , sercan , mehmet yılmaz vs unutsun , biz daha çok dizlerimizi döveriz.
Bir teknik Direktör 'ün fultbolcuları tek tek ayırarak övmesi yada yermesi bana hiç doğru gelmedi. Heleki başarızlıkta futbolcuları suçlayarak kendini yükseltmeye çalışmak çok acizce bir haraket.
Yerimizde dahi sayamıyoruz. Nasıl dünya devi olacağız? merak ediyorum
İbrahim Toraman, Fatih Tekke, Mehmet Topuz , Yıldıray Baştürk bu 4'lu kesin milli takimda oynamasi gereken isimler.