allwaySgood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başakşehir 0 - 7 GALATASARAY
60
●4.204
- 12-11-2022, 23:34:02hocam fanatikliği bir yere bırakalımda azıcık mantıklı olalım bu denli formda olan başakşehir kalesinde doğru dürüst top görmemiş, fenerbahçenin o aralıksız 20 30dk hücumuna dayanıp 1 gol yiyen takım , maçtan önce sürekli emrenin okan buruğu övmesi, çıktığı ilk 11 in saçmalık ötesi olması.. zaten kendisi ben galatasarayı çok seviyorum demiş bi adam yıllarca. 7 tane yiyecek bi takım , 7 tane de atacak bi takım yoktu o sahada.
- 12-11-2022, 23:45:23Hazımsızlığın bu kadarı.Pes diyorum sadece.Bu nasıl bir mantık nasıl bir düşünce.mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2022, 01:14:12Galatasaray Başakşehir maçında Fenerbahçe konuşuluyorsa. Belli ki çok büyük hazımsızlık var doğru yoldayız. Yenen GS tebrik ediyoruz aynı görgüyü tabi ki Gs den beklemiyoruz. İyi forumlar
- 13-11-2022, 02:10:26Nazik tebriklerin için teşekkürler. Rakip de olsak futbol böyle jestlerle güzel.goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsım adına; konuda Fenerbahçe ismini geçirmem hazımsızlık değil, aramızdaki tatlı rekabettendir. - 13-11-2022, 06:09:27Koyu Galatasaray lıyım ama ligin bu haftaki hiç bir maçı temiz değildir. Sevindiğim kadar korkutan bir skor bence. Masada oynandı maçların hepsi.
1/2 biten Fenerbahçe - Giresunspor maçında ilk yarı maç sonucu oranlar açılmamış. Nitekim BJK de 3 puan aldıktan sonra dünya kupası öncesi yayıncı kuruluş gelirleri artırılacak.
Bu akşam ne Fenerbahçe kendi gibi oynadı ne de Başakşehir.. - 13-11-2022, 07:52:32İlk yarıyı 3-0 ikinci yarıyı 4-0 kazanan, iki topu direkten dönmüş, kaçırdığı 2-3 net gol pozisyonu olan bir Galatasaray sahada vardı. Başakşehir yanlış kadro ile çıktı diye mi oldu bunlar, yapmayın böyle yorumlar lütfen. Kimse 7 tane gol beklemiyordu, ama Galatasaray geçmiş maçlara baktığın zaman hep bu kadar sayıda sayısız pozisyonu kaçırıyordu, 13 haftada 6-7 tane maç oynadı böyle. Bir yerde patlayacaktı zaten.mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre ye falan bahane bulmanıza sebep aramanıza gerek yok boşuna kasmayın.
evet 7 tane atacak bir takım yoktu, direk şanssızlığımız devam etmeseydi maç 9 olacaktı. - 13-11-2022, 09:25:35Gs ın havaya girdiği yok, sadece ligin en şanslı takımlarından biri, ilk 3 maç son dk golleri ile 2 maç kazanmış, son 2 maça kadar vasat futbol oynamış, son Beşiktaş maçından sonra güzel prim ile oyuncular canlandırılmış, bu hafta Fb ninde kaybetmesi ile umuda kapılıp daha istekli oynayan ve yine şanslı olan taraf Gs dır. 10 Şut isabetli 7si Gol, bu istatistik Pep de yok. Şans biyere kadar bakalım mayıs ayına daha çok var iyi olan kazansınamrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2022, 09:50:17golsüz berabere maç. milleti soymak için kurulan tezgah bu olacaktır. ya hala gs havaya girdi bjk tavaya kondu fb kediye kaçtı gibi düşünceleriniz devam ediyor mu nasıl göremiyorsunuz büyük resmi anlamak mümknü değil. maçların sonucu önceden tayin ediliyor sadece ülkemizde değil tüm dünyada böyle nerdeyse. belki tüm maçlar değil ama ilgi gören maçların hepsi böyle.
- 13-11-2022, 10:33:47Ortamlarda futboldan anlıyorum deme pis üzerler seni. Burası r10 burda her şeyi konuşamıyoruz ama bi konuda bilgin yoksa fikrinde olmasın.mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle