hocam fanatikliği bir yere bırakalımda azıcık mantıklı olalım bu denli formda olan başakşehir kalesinde doğru dürüst top görmemiş, fenerbahçenin o aralıksız 20 30dk hücumuna dayanıp 1 gol yiyen takım , maçtan önce sürekli emrenin okan buruğu övmesi, çıktığı ilk 11 in saçmalık ötesi olması.. zaten kendisi ben galatasarayı çok seviyorum demiş bi adam yıllarca. 7 tane yiyecek bi takım , 7 tane de atacak bi takım yoktu o sahada.
İlk yarıyı 3-0 ikinci yarıyı 4-0 kazanan, iki topu direkten dönmüş, kaçırdığı 2-3 net gol pozisyonu olan bir Galatasaray sahada vardı. Başakşehir yanlış kadro ile çıktı diye mi oldu bunlar, yapmayın böyle yorumlar lütfen. Kimse 7 tane gol beklemiyordu, ama Galatasaray geçmiş maçlara baktığın zaman hep bu kadar sayıda sayısız pozisyonu kaçırıyordu, 13 haftada 6-7 tane maç oynadı böyle. Bir yerde patlayacaktı zaten.
Emre ye falan bahane bulmanıza sebep aramanıza gerek yok boşuna kasmayın.
evet 7 tane atacak bir takım yoktu, direk şanssızlığımız devam etmeseydi maç 9 olacaktı.