Galatasaray Başakşehir maçında Fenerbahçe konuşuluyorsa. Belli ki çok büyük hazımsızlık var doğru yoldayız. Yenen GS tebrik ediyoruz aynı görgüyü tabi ki Gs den beklemiyoruz. İyi forumlar
Nazik tebriklerin için teşekkürler. Rakip de olsak futbol böyle jestlerle güzel.
Şahsım adına; konuda Fenerbahçe ismini geçirmem hazımsızlık değil, aramızdaki tatlı rekabettendir.