Koyu Galatasaray lıyım ama ligin bu haftaki hiç bir maçı temiz değildir. Sevindiğim kadar korkutan bir skor bence. Masada oynandı maçların hepsi.
1/2 biten Fenerbahçe - Giresunspor maçında ilk yarı maç sonucu oranlar açılmamış. Nitekim BJK de 3 puan aldıktan sonra dünya kupası öncesi yayıncı kuruluş gelirleri artırılacak.
Bu akşam ne Fenerbahçe kendi gibi oynadı ne de Başakşehir..