Galatasaray Başakşehir maçında Fenerbahçe konuşuluyorsa. Belli ki çok büyük hazımsızlık var doğru yoldayız. Yenen GS tebrik ediyoruz aynı görgüyü tabi ki Gs den beklemiyoruz. İyi forumlar