mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam fanatikliği bir yere bırakalımda azıcık mantıklı olalım bu denli formda olan başakşehir kalesinde doğru dürüst top görmemiş, fenerbahçenin o aralıksız 20 30dk hücumuna dayanıp 1 gol yiyen takım , maçtan önce sürekli emrenin okan buruğu övmesi, çıktığı ilk 11 in saçmalık ötesi olması.. zaten kendisi ben galatasarayı çok seviyorum demiş bi adam yıllarca. 7 tane yiyecek bi takım , 7 tane de atacak bi takım yoktu o sahada.
Ortamlarda futboldan anlıyorum deme pis üzerler seni. Burası r10 burda her şeyi konuşamıyoruz ama bi konuda bilgin yoksa fikrinde olmasın.