
Fenerbahçe 2-1 Dynamo Kiev
20
●782
- 08-09-2022, 21:50:50O zaman ya maçı izlemedin ya da başka maçı izlemişsindirSeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 08-09-2022, 21:51:55Kievi fazla abartıyorsunuz bence. Twittera bakıyorum küfürler havada uçuşuyor, biri desen putin maskesi takmış. Bu kadar abartmayın bence. Dışardan itici görünmeye başlar bir yerden sonra. Gs taraftarı olarak tavsiyemdir. Galibiyet için tebrikler. Geriye Sivas ve Ts kaldı. Hadi bakalım.
- 08-09-2022, 21:54:52Bunlara her şey müstehak. Bu kadar karaktersiz takım görmedim. Teknik direktörden tut oyuncularına kadar reziller. Şampiyonlar ligi ön eleme başında yaptıklarını unutmadık. Onun için bir maçta birikmedi bu kadar şey. Bugün kazanılan 3 puandan çok daha fazlası.amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2022, 21:59:04Fazlası zarar hocam. Bizde aynı şekilde marsilya maçında olaylar yaşamıştık. İleriye götürmeye gerek yok bence. Avrupada bu olaylarla gündemde olmak marka adına zarardır. Kievi salmanız lazım artık.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2022, 22:01:08Bu mu sahaya gömmek topla oynayarak mı sahaya gömdünüz maç izlemeyi bırak bir an önce parti tutar gibi takım tutmayınneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahaya gömmek budur

- 08-09-2022, 22:01:27Sonu stresli olsa da on numara geceydi. Şimdi yatarlar mı zıplarlar mı kendileri düşünsünamrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2022, 22:04:05SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam kral sensin. O son dakika golü sadece Kiev e atılmamış belli ki. Sen malkoçoğlusun bruce lee sin hadi gecen iyi olsun

