neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ya maçı izlemedin ya da başka maçı izlemişsindir

Bu mu sahaya gömmek topla oynayarak mı sahaya gömdünüz maç izlemeyi bırak bir an önce parti tutar gibi takım tutmayın

Sahaya gömmek budur