Kievi fazla abartıyorsunuz bence. Twittera bakıyorum küfürler havada uçuşuyor, biri desen putin maskesi takmış. Bu kadar abartmayın bence. Dışardan itici görünmeye başlar bir yerden sonra. Gs taraftarı olarak tavsiyemdir. Galibiyet için tebrikler. Geriye Sivas ve Ts kaldı. Hadi bakalım.