neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara her şey müstehak. Bu kadar karaktersiz takım görmedim. Teknik direktörden tut oyuncularına kadar reziller. Şampiyonlar ligi ön eleme başında yaptıklarını unutmadık. Onun için bir maçta birikmedi bu kadar şey. Bugün kazanılan 3 puandan çok daha fazlası.
Fazlası zarar hocam. Bizde aynı şekilde marsilya maçında olaylar yaşamıştık. İleriye götürmeye gerek yok bence. Avrupada bu olaylarla gündemde olmak marka adına zarardır. Kievi salmanız lazım artık.