amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kievi fazla abartıyorsunuz bence. Twittera bakıyorum küfürler havada uçuşuyor, biri desen putin maskesi takmış. Bu kadar abartmayın bence. Dışardan itici görünmeye başlar bir yerden sonra. Gs taraftarı olarak tavsiyemdir. Galibiyet için tebrikler. Geriye Sivas ve Ts kaldı. Hadi bakalım.
Bunlara her şey müstehak. Bu kadar karaktersiz takım görmedim. Teknik direktörden tut oyuncularına kadar reziller. Şampiyonlar ligi ön eleme başında yaptıklarını unutmadık. Onun için bir maçta birikmedi bu kadar şey. Bugün kazanılan 3 puandan çok daha fazlası.