amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazlası zarar hocam. Bizde aynı şekilde marsilya maçında olaylar yaşamıştık. İleriye götürmeye gerek yok bence. Avrupada bu olaylarla gündemde olmak marka adına zarardır. Kievi salmanız lazım artık.
Sonu stresli olsa da on numara geceydi. Şimdi yatarlar mı zıplarlar mı kendileri düşünsün