• 08-09-2022, 21:48:28
    #10
  • 08-09-2022, 21:50:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler kanaryam. Tebrikler ülkem, Tebrikler milletim ...
  • 08-09-2022, 21:50:50
    #12
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahaya kimsenin kimseyi gömdüğü yokdu doğrusu
    O zaman ya maçı izlemedin ya da başka maçı izlemişsindir

  • 08-09-2022, 21:51:55
    #13
    Kievi fazla abartıyorsunuz bence. Twittera bakıyorum küfürler havada uçuşuyor, biri desen putin maskesi takmış. Bu kadar abartmayın bence. Dışardan itici görünmeye başlar bir yerden sonra. Gs taraftarı olarak tavsiyemdir. Galibiyet için tebrikler. Geriye Sivas ve Ts kaldı. Hadi bakalım.
  • 08-09-2022, 21:54:52
    #14
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kievi fazla abartıyorsunuz bence. Twittera bakıyorum küfürler havada uçuşuyor, biri desen putin maskesi takmış. Bu kadar abartmayın bence. Dışardan itici görünmeye başlar bir yerden sonra. Gs taraftarı olarak tavsiyemdir. Galibiyet için tebrikler. Geriye Sivas ve Ts kaldı. Hadi bakalım.
    Bunlara her şey müstehak. Bu kadar karaktersiz takım görmedim. Teknik direktörden tut oyuncularına kadar reziller. Şampiyonlar ligi ön eleme başında yaptıklarını unutmadık. Onun için bir maçta birikmedi bu kadar şey. Bugün kazanılan 3 puandan çok daha fazlası.
  • 08-09-2022, 21:59:04
    #15
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara her şey müstehak. Bu kadar karaktersiz takım görmedim. Teknik direktörden tut oyuncularına kadar reziller. Şampiyonlar ligi ön eleme başında yaptıklarını unutmadık. Onun için bir maçta birikmedi bu kadar şey. Bugün kazanılan 3 puandan çok daha fazlası.
    Fazlası zarar hocam. Bizde aynı şekilde marsilya maçında olaylar yaşamıştık. İleriye götürmeye gerek yok bence. Avrupada bu olaylarla gündemde olmak marka adına zarardır. Kievi salmanız lazım artık.
  • 08-09-2022, 22:01:08
    #16
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ya maçı izlemedin ya da başka maçı izlemişsindir

    Bu mu sahaya gömmek topla oynayarak mı sahaya gömdünüz maç izlemeyi bırak bir an önce parti tutar gibi takım tutmayın

    Sahaya gömmek budur

  • 08-09-2022, 22:01:27
    #17
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlası zarar hocam. Bizde aynı şekilde marsilya maçında olaylar yaşamıştık. İleriye götürmeye gerek yok bence. Avrupada bu olaylarla gündemde olmak marka adına zarardır. Kievi salmanız lazım artık.
    Sonu stresli olsa da on numara geceydi. Şimdi yatarlar mı zıplarlar mı kendileri düşünsün
  • 08-09-2022, 22:04:05
    #18
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mu sahaya gömmek topla oynayarak mı sahaya gömdünüz maç izlemeyi bırak bir an önce parti tutar gibi takım tutmayın

    Sahaya gömmek budur


    Tamam kral sensin. O son dakika golü sadece Kiev e atılmamış belli ki. Sen malkoçoğlusun bruce lee sin hadi gecen iyi olsun