• 29-08-2021, 17:03:29
    #1
    Selamlar iyi günler sevgili forum üyeleri bu konuyu ve mesajı 29 Ağustos 2021 tarihinde yazıyorum ve yarın 30 Ağustos 2021 günü şimdiden 30 Ağustos bayramınızı içten dileklerimle kutlarım. Konuyu tam olarak nasıl anlatacağımı bilmiyorum fakat tek bir şekilde böyle yaşayan ben değilimdir diye düşünüyorum. Ortak yönlerimiz olan vardır belki olmaz veya olur diye bir şey yok. Sorum şu ki bazen kilo veriyorum çok fazla verdiğim zaman bundan tam 1 sene önce arkadaş ortamı, çevre ve diğer ortamlar olsun insanı etkiliyor. Zayıf birisi olunca incesin kilo aldığımızda ya da çok aşırı kilo alıp verdiğimizde bazı kişilerin bu nasıl vücut stili diyen insanlarımız var sürekli bu psikoloji ile yaşadım hayatta geçen yıl çok sıska bir vücuda sahiptim sonra tekrar kilo almaya başladığımda aile ortamı, arkadaş ortamı olsun veya çevre ortamı olsun klişe lafları illa ki duymuşsunuzdur "Çok hafifsin", "Çok kilolusun", "Şişman", "Şişko", "Sıska" gibi kelime ve cümle grupları insanı cidden daraltıyor üstelik bunaltıyor. Şu an içerisinde yine kilom var fakat boy açısında biraz sıkıntım var. Evet hayatımızda herkesin dediğini yapmak zorunda değiliz ama cidden birisi sana öyle dediğinde harbiden öyleyim diyorsun bu psikoloji ile büyüyen arkadaşlarımız benim gibi kişiler var. Yani vücudumuzu, bedenimizi biz isteyerek almıyoruz ki cidden artık bu konuda bunalım geçiriyorum ne yapmam gerekli bu konuda özellikle tekrardan spor gibi aktivitelere başlamak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
  • 29-08-2021, 17:08:15
    #2
    Bende zayıf sayılırım, çevremde bana zayıfsın diyen kişiler de oldu.
    Açıkçası kimse umurumda bile değildi, tek verebileceğim tavsiye çevreni değiştir.
  • 29-08-2021, 17:11:35
    #3
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zayıf sayılırım, çevremde bana zayıfsın diyen kişiler de oldu.
    Açıkçası kimse umurumda bile değildi, tek verebileceğim tavsiye çevreni değiştir.
    Aslında bu dediğin konu çok basit fakat aile çevresi de bu konuda devreye giriyor işte o konuda onlar için bir şey yapamıyorsun demek istediğim tam olarak bu aslında.
  • 29-08-2021, 17:13:10
    #4
    forumda boy/kilo oranı olarak en zayıf ben olabilirim öncesinde fazla kafama takıyordum ama sonradan söylediklerinde sadece gülüp geçmeye baÅŸladım çevremdekilerde anladı artık takmadığımı ve gayet mutluyum 😊
  • 29-08-2021, 17:16:04
    #5
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda boy/kilo oranı olarak en zayıf ben olabilirim öncesinde fazla kafama takıyordum ama sonradan söylediklerinde sadece gülüp geçmeye baÅŸladım çevremdekilerde anladı artık takmadığımı ve gayet mutluyum 😊
    Evet aslında bende zamanında hiç takmıyordum gülüp geçiyordum fakat sonrasında insan artık kaldıramayacak bir durum vaziyete geldiği an kendini kötü hissediyor.
  • 29-08-2021, 17:17:10
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet aslında bende zamanında hiç takmıyordum gülüp geçiyordum fakat sonrasında insan artık kaldıramayacak bir durum vaziyete geldiği an kendini kötü hissediyor.
    Hocam kilo boy bunlar gerçekten ciddi konular değil etrafınıza bakın ne sıkıntıları olan insanlar var
  • 29-08-2021, 17:19:14
    #7
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kilo boy bunlar gerçekten ciddi konular değil etrafınıza bakın ne sıkıntıları olan insanlar var
    O konuda anlıyorum herkesin kendi içinde sıkıntısı var benim bile var babasız büyüdüm sadece annem yaşıyor hayatta bir de ben varım ama işte hayatın getirdiği başka konular dahil olunca bir de bu olunca insan daralıyor demek istediğinizi anlıyorum. Özellikle engelli hastası olunca çok zor oluyor.
  • 29-08-2021, 17:23:10
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda anlıyorum herkesin kendi içinde sıkıntısı var benim bile var babasız büyüdüm sadece annem yaşıyor hayatta bir de ben varım ama işte hayatın getirdiği başka konular dahil olunca bir de bu olunca insan daralıyor demek istediğinizi anlıyorum. Özellikle engelli hastası olunca çok zor oluyor.
    Eklemek istediğim bir şey daha var bu konuda özellikle sosyal çevre ve sosyal medya çok etkiliyor çok fazla sosyal medya ağları kullanmadım zaman içerisinde sadece bir tane kullandım sonrasında saçma geldiği zaman bıraktım ama bir de özellikle hastalık konusunda çevre içerisinde çok dalga geçen alay eden bazı konular var bu yüzden çok fazla buraya yazmak istemiyorum ama engelli olduğumu belirtmek isterim fakat söylemek istemiyorum.
    • WatchSelman
    WatchSelman bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 29-08-2021, 17:30:53
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar iyi günler sevgili forum üyeleri bu konuyu ve mesajı 29 Ağustos 2021 tarihinde yazıyorum ve yarın 30 Ağustos 2021 günü şimdiden 30 Ağustos bayramınızı içten dileklerimle kutlarım. Konuyu tam olarak nasıl anlatacağımı bilmiyorum fakat tek bir şekilde böyle yaşayan ben değilimdir diye düşünüyorum. Ortak yönlerimiz olan vardır belki olmaz veya olur diye bir şey yok. Sorum şu ki bazen kilo veriyorum çok fazla verdiğim zaman bundan tam 1 sene önce arkadaş ortamı, çevre ve diğer ortamlar olsun insanı etkiliyor. Zayıf birisi olunca incesin kilo aldığımızda ya da çok aşırı kilo alıp verdiğimizde bazı kişilerin bu nasıl vücut stili diyen insanlarımız var sürekli bu psikoloji ile yaşadım hayatta geçen yıl çok sıska bir vücuda sahiptim sonra tekrar kilo almaya başladığımda aile ortamı, arkadaş ortamı olsun veya çevre ortamı olsun klişe lafları illa ki duymuşsunuzdur "Çok hafifsin", "Çok kilolusun", "Şişman", "Şişko", "Sıska" gibi kelime ve cümle grupları insanı cidden daraltıyor üstelik bunaltıyor. Şu an içerisinde yine kilom var fakat boy açısında biraz sıkıntım var. Evet hayatımızda herkesin dediğini yapmak zorunda değiliz ama cidden birisi sana öyle dediğinde harbiden öyleyim diyorsun bu psikoloji ile büyüyen arkadaşlarımız benim gibi kişiler var. Yani vücudumuzu, bedenimizi biz isteyerek almıyoruz ki cidden artık bu konuda bunalım geçiriyorum ne yapmam gerekli bu konuda özellikle tekrardan spor gibi aktivitelere başlamak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
    Eğer günde 1 2 saatiniz boş ise ve maddi durumunuz ortanın biraz üstündeyse fitness salonuna gitmenizi tavsiye ederim, hem güzelce beslenerek onları kasa dönüştürmüş ve vücuduna estetik katmış olursun.