Selamlar iyi günler sevgili forum üyeleri bu konuyu ve mesajı 29 Ağustos 2021 tarihinde yazıyorum ve yarın 30 Ağustos 2021 günü şimdiden 30 Ağustos bayramınızı içten dileklerimle kutlarım. Konuyu tam olarak nasıl anlatacağımı bilmiyorum fakat tek bir şekilde böyle yaşayan ben değilimdir diye düşünüyorum. Ortak yönlerimiz olan vardır belki olmaz veya olur diye bir şey yok. Sorum şu ki bazen kilo veriyorum çok fazla verdiğim zaman bundan tam 1 sene önce arkadaş ortamı, çevre ve diğer ortamlar olsun insanı etkiliyor. Zayıf birisi olunca incesin kilo aldığımızda ya da çok aşırı kilo alıp verdiğimizde bazı kişilerin bu nasıl vücut stili diyen insanlarımız var sürekli bu psikoloji ile yaşadım hayatta geçen yıl çok sıska bir vücuda sahiptim sonra tekrar kilo almaya başladığımda aile ortamı, arkadaş ortamı olsun veya çevre ortamı olsun klişe lafları illa ki duymuşsunuzdur "Çok hafifsin", "Çok kilolusun", "Şişman", "Şişko", "Sıska" gibi kelime ve cümle grupları insanı cidden daraltıyor üstelik bunaltıyor. Şu an içerisinde yine kilom var fakat boy açısında biraz sıkıntım var. Evet hayatımızda herkesin dediğini yapmak zorunda değiliz ama cidden birisi sana öyle dediğinde harbiden öyleyim diyorsun bu psikoloji ile büyüyen arkadaşlarımız benim gibi kişiler var. Yani vücudumuzu, bedenimizi biz isteyerek almıyoruz ki cidden artık bu konuda bunalım geçiriyorum ne yapmam gerekli bu konuda özellikle tekrardan spor gibi aktivitelere başlamak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
Eğer günde 1 2 saatiniz boş ise ve maddi durumunuz ortanın biraz üstündeyse fitness salonuna gitmenizi tavsiye ederim, hem güzelce beslenerek onları kasa dönüştürmüş ve vücuduna estetik katmış olursun.