WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda boy/kilo oranı olarak en zayıf ben olabilirim öncesinde fazla kafama takıyordum ama sonradan söylediklerinde sadece gülüp geçmeye başladım çevremdekilerde anladı artık takmadığımı ve gayet mutluyum 😊
Evet aslında bende zamanında hiç takmıyordum gülüp geçiyordum fakat sonrasında insan artık kaldıramayacak bir durum vaziyete geldiği an kendini kötü hissediyor.