O konuda anlıyorum herkesin kendi içinde sıkıntısı var benim bile var babasız büyüdüm sadece annem yaşıyor hayatta bir de ben varım ama işte hayatın getirdiği başka konular dahil olunca bir de bu olunca insan daralıyor demek istediğinizi anlıyorum. Özellikle engelli hastası olunca çok zor oluyor.
Eklemek istediğim bir şey daha var bu konuda özellikle sosyal çevre ve sosyal medya çok etkiliyor çok fazla sosyal medya ağları kullanmadım zaman içerisinde sadece bir tane kullandım sonrasında saçma geldiği zaman bıraktım ama bir de özellikle hastalık konusunda çevre içerisinde çok dalga geçen alay eden bazı konular var bu yüzden çok fazla buraya yazmak istemiyorum ama engelli olduğumu belirtmek isterim fakat söylemek istemiyorum.