• 12-08-2008, 10:02:36
    #1


    İngiltere Ligi'nde şampiyonluğu hedefleyen Chelsea, Milan'ın Brezilyalı yıldızı Kaka için çılgın bir rakam önerdi: 100 milyon euro (176 milyon YTL).
    Sabah Gazetesi'nin haberine göre; Teknik direktörlüğe Brezilyalı Scolari'yi getiren, Porto'dan savunma oyuncusu Bosingwa ve Barcelona'nın orta saha oyuncusu Deco'yu renklerine bağlayan mavi-beyazlılar, Kaka transferiyle dünya rekoru kırmaya hazırlanıyor. Kulübü Milan'ın olimpiyatlara gitmesine izin vermemesine oldukça kızan 26 yaşındaki oyuncunun Chelsea'nin teklifine sıcak baktığı belirtiliyor. Kaka, 2003 yılından bu yana Milan'da 162 maçta forma giyip 54 gol kaydetti.

    ZIDANE'IN REKORU GİDECEK

    Ünlü yıldızın menajeri Diogo Kotscho, transferin Ağustos ayında gerçekleşebileceğini açıklarken, iki kulüp arasında bonservis pazarlığının sürdüğünü duyurdu. Bu transferin gerçekleşmesi durumunda Zinedine Zidane'ın 2001 yılında Juventus'tan Real Madrid'e transferinde ödenen 76 milyon euroluk rekor bonservis bedeli de tarihe karışacak.
  • 12-08-2008, 11:07:28
    #2
    Ronaldinho 20 Milion Euro'ya satıldığına göre Kaka'nın daha fazla etmemesi gerekir.
  • 12-08-2008, 11:21:28
    #3
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldinho 20 Milion Euro'ya satıldığına göre Kaka'nın daha fazla etmemesi gerekir.
    Yanılıyorsun bence Kaka mı? Ronaldinho mu? Tabi ki Kaka.!
  • 12-08-2008, 11:48:27
    #4
    Dostum zevk meselesi gibi bir şey bu.

    Ben işin bencesini söylüyorum.Messi & Ronaldo içinde tartışırlar sürekli mesela.Ben ordada Messi'nin daha iyi futbolcu olduğunu ama Ronaldo'nun takımına daha faydalı olduğunu Messi'nin her Lig'de oynayabileceğini ama Ronaldo'nun sadece Ingiltere'de oynayacağını düşünüyorum.Şahsi fikrim.

    Ben dünyanın en iyi futbolcusunun Ronaldinho olduğu düşüncesindeyim.Eğer bugun Ronaldo adı anılıyorsa nedeni Barcelona'nın geçen yıl Ronaldinho'yu oynatmamasıdır.Şu an Pekin Olimpiyatlarında neler yaptığını herkes görüyor daha fazlasınıda yapıcak.Bence Kaka'ya sorsan o da Ronaldinho der.
  • 12-08-2008, 11:48:58
    #5
    ronaldinho sakattı ondan o fiyata gitti. Geçen sene oynadığı maç sayısı ortada. Eğer her maç oynamış olsaydı en az 50milyon euro ya giderdi.

    Milan kaka'yı satmayacağını söylemişti sanırım.
  • 14-08-2008, 02:41:31
    #6
    Ronaldinho kadar göz zevk'i veren futbolcu varmı?


    adam hayatınızda görmeyeceğiniz estetik hareketlerle şov yapıyor.

    futbol şov'dur zaten. ronaldinho 500 yıl'da geçsede, unutulmazlar arasında olacaktır.
  • 14-08-2008, 09:34:31
    #7
    syuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldinho kadar göz zevk'i veren futbolcu varmı?


    adam hayatınızda görmeyeceğiniz estetik hareketlerle şov yapıyor.

    futbol şov'dur zaten. ronaldinho 500 yıl'da geçsede, unutulmazlar arasında olacaktır.
    Herşey şovla olmaz bence. Evet ronaldinho'nun yaptığını kaka yapamaz belki ama kaka'nın yaptığınıda ronaldinho yapamaz.
  • 14-08-2008, 09:43:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ronaldinho sakattı ondan o fiyata gitti. Geçen sene oynadığı maç sayısı ortada. Eğer her maç oynamış olsaydı en az 50milyon euro ya giderdi.
    Milan kaka'yı satmayacağını söylemişti sanırım.
    Bana göre Kaka ile ronaldinho kıyaslanamaz
  • 14-08-2008, 11:11:46
    #9
    Burax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey şovla olmaz bence. Evet ronaldinho'nun yaptığını kaka yapamaz belki ama kaka'nın yaptığınıda ronaldinho yapamaz.
    Ben Kaka'nın yapıpta Ronaldinho'nun yapamayacağı bir şey olduğuna inanmıyorum.

    Ronaldinho'da olanlar : Şut & Dripling & Çalım & Pres & Hız ne kaldı geriye