ronaldinho sakattı ondan o fiyata gitti. Geçen sene oynadığı maç sayısı ortada. Eğer her maç oynamış olsaydı en az 50milyon euro ya giderdi.

Milan kaka'yı satmayacağını söylemişti sanırım.