Dostum zevk meselesi gibi bir şey bu.
Ben işin bencesini söylüyorum.Messi & Ronaldo içinde tartışırlar sürekli mesela.Ben ordada Messi'nin daha iyi futbolcu olduğunu ama Ronaldo'nun takımına daha faydalı olduğunu Messi'nin her Lig'de oynayabileceğini ama Ronaldo'nun sadece Ingiltere'de oynayacağını düşünüyorum.Şahsi fikrim.
Ben dünyanın en iyi futbolcusunun Ronaldinho olduğu düşüncesindeyim.Eğer bugun Ronaldo adı anılıyorsa nedeni Barcelona'nın geçen yıl Ronaldinho'yu oynatmamasıdır.Şu an Pekin Olimpiyatlarında neler yaptığını herkes görüyor daha fazlasınıda yapıcak.Bence Kaka'ya sorsan o da Ronaldinho der.