JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ronaldinho 20 Milion Euro'ya satıldığına göre Kaka'nın daha fazla etmemesi gerekir.
Yanılıyorsun bence Kaka mı? Ronaldinho mu? Tabi ki Kaka.!