• 14-08-2008, 11:18:51
    #10
    benim düşünceme katılmıyor olaabilirsiniz size göre saçmalık bana göre değil saçmalık senin -repindir kimse o .!
  • 14-08-2008, 15:43:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    oha desem kaç insan doyar bu parayla bea afrika yardım yapsalar ya kakayı alsalar nolacak almasalar nolcak ellerinde oyuncumu yok sanki
  • 15-08-2008, 10:15:33
    #12
    Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre Kaka ile ronaldinho kıyaslanamaz
    tabiki. Ronaldinho, kaka'dan 1 gömlek üstün.
  • 17-08-2008, 23:22:14
    #13
    Burax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey şovla olmaz bence. Evet ronaldinho'nun yaptığını kaka yapamaz belki ama kaka'nın yaptığınıda ronaldinho yapamaz.

    kaka'nın şimdi yaptıklarını ronaldinho önceden yapmıştı zaten
  • 18-08-2008, 08:13:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılıyorsun bence Kaka mı? Ronaldinho mu? Tabi ki Kaka.!
    Sende yanılıyorsun bence RonaLdinho
  • 18-08-2008, 10:50:19
    #15
    görüşler farklıdır tabiki sözü geçen tüm futbolcular çok iyidir örnek banada sorarsanız en iyisi fernando tores dir.

    Ama bir Ronaldinho Kaka kıyaslamasında hiç düşünmeden Kaka derim
  • 18-08-2008, 13:49:06
    #16
    Ben Torres'ede katılmıyorum.Bence Santrfor dediğin : Drogba - Ibrahimovic

    Ronaldinho'dan 2 tane Kaka çıkar.

    Defans dersen : Rio Ferdinand