• 01-08-2008, 15:31:47
    #28
    arda kötu laf koymus
  • 01-08-2008, 15:32:22
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözlerimde sorun var herhalde ben fanatik diye okudum herneyse resmi olmayan haberlere inanmamak lazım en genel haliyle.Tüm medyanın yayınladığı ama asılsız çıkan onlarca haber var.
    Yok hocam zaten adam "Kadıköye giderim ama deplasmana" diyor yani kimse böle birşey için yalan haber yapmaz
  • 01-08-2008, 16:50:34
    #30
    rainmanxxxxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fener istiyor diye bir yazı görmek mümkünmü

    basın aylardır bas bas guiza fenerde diyor fener resmi sitesinden haberi yalanladı bak guiza geldi

    aynısını kezmandada yaptılar yalanladılar sonra kezman geldi

    fenerin istiyorum dediği nerde görülmüş fener yalanlar sonra alır hehh hehh

    yukarda arkadaş sana fenere gel diyenmi oldu demiş fakat spiker soruyor fenere gidermisin diye...
    guiza transferini yalanlamayı bırak kaç hafta önce bildirdiler. konuşuyosun ama kafadan konuşuyosun. ayrıca bende diyorum basın kendi kendine oynuyor. bizde burda konuşuyoruz.
  • 01-08-2008, 17:07:25
    #31
    Üyeliği durduruldu
    arda hakkaten vefalı adam helal olsun
  • 01-08-2008, 17:54:22
    #32
    her futbolcudan bu sözleri duymak zorundamıyız yav

    "“aaaa benim ailem, yuvam, her şeyim...Ben doğuştan, ölene kadar aaa’lıyım. Beni sevenleri asla üzmeyeceğim...”

    bunu bi futbolcudan duyunca o adama gıcık oluyorum.sırf takımın taraftarı kendini daha çok adamdan saysın diye ediyorlar bu lafları.bunları söyleyipde en büyük rakibe giden bisürü futbolcu var...tümer,baliç,emre,rüştü,fatih akyel... hatta figo nun barcadan madride gidişinin ne kadar curcunalı oldugunu hatırlarsınız sanırım.yav abicim siz futbolcusunuz,ekmeginiz neredeyse oraya gideceksiniz tabi.çıkıpda o takımın formasını giyersem top olayım diyip de seneye o takıma giderseniz hem eski hem yeni takımınızın taraftarı sizi iplemez...
  • 01-08-2008, 18:11:12
    #33
    Üyeliği durduruldu
    son örnek ronaldinho
  • 01-08-2008, 23:15:55
    #34
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevremde Arda'yi isteyen bir FB taraftari gormedim hic. O macta acilan pankart tamamen GS taraftarina gonderme yapmak amacliydi, yoksa FB Arda'yi gercekten istediginden degil (:
    Kimin aklına gelirdi cimbom uefa kupasını kazandığında emre 20li yaşlardayken fenere gideceği .. Tanju alındığındada eminim fenerli büyükler böyle demiştir
  • 02-08-2008, 09:36:47
    #35
    Üyeliği durduruldu
    10000 kere Helal olsun.
  • 02-08-2008, 11:44:09
    #36
    Başlığı görünce iyi bi küfür ettim herhalde. Ama okuyunca anladım