her futbolcudan bu sözleri duymak zorundamıyız yav
"“aaaa benim ailem, yuvam, her şeyim...Ben doğuştan, ölene kadar aaa’lıyım. Beni sevenleri asla üzmeyeceğim...”
bunu bi futbolcudan duyunca o adama gıcık oluyorum.sırf takımın taraftarı kendini daha çok adamdan saysın diye ediyorlar bu lafları.bunları söyleyipde en büyük rakibe giden bisürü futbolcu var...tümer,baliç,emre,rüştü,fatih akyel... hatta figo nun barcadan madride gidişinin ne kadar curcunalı oldugunu hatırlarsınız sanırım.yav abicim siz futbolcusunuz,ekmeginiz neredeyse oraya gideceksiniz tabi.çıkıpda o takımın formasını giyersem top olayım diyip de seneye o takıma giderseniz hem eski hem yeni takımınızın taraftarı sizi iplemez...