• 01-08-2008, 13:12:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sinan Engin'in açıklamasına benzemiş bobo 3 guiza eder fln gibi, sana soran oldu mu fenere gel diye
  • 01-08-2008, 13:23:15
    #11
    helal olsun
    Emre en büyük GS li benim diyordu giderken GS yi zarara uğratıp gitmişti umarım buda böyle olmaz
  • 01-08-2008, 13:39:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çok duyduk bu lafları
  • 01-08-2008, 13:41:11
    #13
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel laf söylemiş ama umarım ilerde sözünü yemek zorunda kalmaz
    $$$ bunlar başka birşeye benzemiyor arda bir daha düşün
    Emre zamanında Galatasarayı zaten satmıştı.Bi potansiyel vardı
    Arda bu sezonun en çok konuşulan futbolcularından biri.
    Resmi olarak Galatasarayada teklifler geldi.Niyeti olsa kimse tutamaz.
    Bu sevgimizi fazlasıyla hakediyo aslanım benim
  • 01-08-2008, 14:11:54
    #14
    basın kendi çalıp kendi oynuyor. Hiç bir şekilde fener arda istiyor diye bir yazı gordunuz mu yada resmi sitede duyuru. Önce fener ardayı istiyor yazdılar şimdi de arda yı yuceltip ben galatasaraylıyım diyor.

    He ayrıca emre de diyordu aynı lafları ama profesyonel futbol bu neler gördü figolar henry ler hepsi bi şekilde en buyuk rakiplerine gitti.
  • 01-08-2008, 14:14:54
    #15
    Helal olsun!
  • 01-08-2008, 14:16:05
    #16
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basın kendi çalıp kendi oynuyor. Hiç bir şekilde fener arda istiyor diye bir yazı gordunuz mu yada resmi sitede duyuru. Önce fener ardayı istiyor yazdılar şimdi de arda yı yuceltip ben galatasaraylıyım diyor.

    He ayrıca emre de diyordu aynı lafları ama profesyonel futbol bu neler gördü figolar henry ler hepsi bi şekilde en buyuk rakiplerine gitti.
    Allah aşkına, Emre'ye ne zaman bu kadar çok teklif geldi de kendi eliyle itti?!
  • 01-08-2008, 14:17:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basın kendi çalıp kendi oynuyor. Hiç bir şekilde fener arda istiyor diye bir yazı gordunuz mu yada resmi sitede duyuru. Önce fener ardayı istiyor yazdılar şimdi de arda yı yuceltip ben galatasaraylıyım diyor.
    He ayrıca emre de diyordu aynı lafları ama profesyonel futbol bu neler gördü figolar henry ler hepsi bi şekilde en buyuk rakiplerine gitti.
    fener istiyor diye bir yazı görmek mümkünmü

    basın aylardır bas bas guiza fenerde diyor fener resmi sitesinden haberi yalanladı bak guiza geldi

    aynısını kezmandada yaptılar yalanladılar sonra kezman geldi

    fenerin istiyorum dediği nerde görülmüş fener yalanlar sonra alır hehh hehh

    yukarda arkadaş sana fenere gel diyenmi oldu demiş fakat spiker soruyor fenere gidermisin diye...
  • 01-08-2008, 15:09:51
    #18
    man.utd bile teklif yapmış onada gitmedi be,bana yapsalar beni kimse tutamaz