basın kendi çalıp kendi oynuyor. Hiç bir şekilde fener arda istiyor diye bir yazı gordunuz mu yada resmi sitede duyuru. Önce fener ardayı istiyor yazdılar şimdi de arda yı yuceltip ben galatasaraylıyım diyor.
He ayrıca emre de diyordu aynı lafları ama profesyonel futbol bu neler gördü figolar henry ler hepsi bi şekilde en buyuk rakiplerine gitti.
fener istiyor diye bir yazı görmek mümkünmü
basın aylardır bas bas guiza fenerde diyor fener resmi sitesinden haberi yalanladı bak guiza geldi
aynısını kezmandada yaptılar yalanladılar sonra kezman geldi
fenerin istiyorum dediği nerde görülmüş fener yalanlar sonra alır hehh hehh
yukarda arkadaş sana fenere gel diyenmi oldu demiş fakat spiker soruyor fenere gidermisin diye...