Fanatik gazetesinin haberine göre; Euro 2008’de ortaya koyduğu nefis futbolla adını tüm Avrupa’ya ezberleten Arda Turan, Fenerbahçeli taraftarların da transferdeki 1 numaralı gözdesi haline geldi. Galatasaray’dan ayrıldıktan sonra Inter ve Newcastle United’da sakatlıklarla boğuşan Emre Belözoğlu’nun Sarı-Lacivertli ekiple sözleşme imzalamasından feyz alan taraftarlar, MTK maçında, “Emre bitti, sıra Arda’da” pankartı açmıştı. Fenerbahçeliler’in bu dileğine Arda, yanıt gönderdi.
‘Üzmeyeceğim...’
Yıldız futbolcu, Fenerbahçe’ye transfer olup olmama ihtimali ile ilgili olarak şu ifadeyi kullandı: “Kadıköy’e giderim; ama sadece deplasmana!..” Konu hakkındaki en net cevabı veren Arda, sözlerini şöyle sürdürdü: “Galatasaray benim ailem, yuvam, her şeyim...
Defalarca söyledim, yine tekrarlıyorum. Aslantepe’deki yeni stadımıza Galatasaray formasıyla çıkmadan hiçbir yere gitmem. Ben doğuştan, ölene kadar Galatasaraylı’yım. Beni sevenleri asla üzmeyeceğim...”
Kaynak : Haber7
Arda: Kadıköy'e giderim...
36
●1.962
- 01-08-2008, 12:32:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 01-08-2008, 12:51:25Böyle bir cevap bekliyordum.Hem GS'de iken bunu demek sıkar,hem de Arda Galatasaray terbiyesiyle büyümüş bir oyuncu

