• 01-08-2008, 12:32:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fanatik gazetesinin haberine göre; Euro 2008’de ortaya koyduğu nefis futbolla adını tüm Avrupa’ya ezberleten Arda Turan, Fenerbahçeli taraftarların da transferdeki 1 numaralı gözdesi haline geldi. Galatasaray’dan ayrıldıktan sonra Inter ve Newcastle United’da sakatlıklarla boğuşan Emre Belözoğlu’nun Sarı-Lacivertli ekiple sözleşme imzalamasından feyz alan taraftarlar, MTK maçında, “Emre bitti, sıra Arda’da” pankartı açmıştı. Fenerbahçeliler’in bu dileğine Arda, yanıt gönderdi.

    ‘Üzmeyeceğim...’

    Yıldız futbolcu, Fenerbahçe’ye transfer olup olmama ihtimali ile ilgili olarak şu ifadeyi kullandı: “Kadıköy’e giderim; ama sadece deplasmana!..” Konu hakkındaki en net cevabı veren Arda, sözlerini şöyle sürdürdü: “Galatasaray benim ailem, yuvam, her şeyim...

    Defalarca söyledim, yine tekrarlıyorum. Aslantepe’deki yeni stadımıza Galatasaray formasıyla çıkmadan hiçbir yere gitmem. Ben doğuştan, ölene kadar Galatasaraylı’yım. Beni sevenleri asla üzmeyeceğim...”

    Kaynak : Haber7
  • 01-08-2008, 12:33:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun.
  • 01-08-2008, 12:51:25
    #3
    Böyle bir cevap bekliyordum.Hem GS'de iken bunu demek sıkar,hem de Arda Galatasaray terbiyesiyle büyümüş bir oyuncu
  • 01-08-2008, 12:53:48
    #4
    asaleti yeter helal koçuma
    dünya onu konuşuyor o aynı mütevaziliğine devam ediyor alkışlıyorum
  • 01-08-2008, 12:54:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    süper bir cevap helal olsun arda her şey para değildir geri kalan her şey için emre belezoğlu
  • 01-08-2008, 12:56:46
    #6
    Hehe alır fener alır..
    O sözü söyleyen taraftarlar çok pokemon izlemiş belliki
  • 01-08-2008, 13:09:19
    #7
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Arda'yı almak için Fenerbahçenin ReaL Madrid yada MiLan gibi bişey oLması Lazım (:
  • 01-08-2008, 13:10:53
    #8
    Helal olsun inşallah bu çizgide devam eder.
  • 01-08-2008, 13:11:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Cevremde Arda'yi isteyen bir FB taraftari gormedim hic. O macta acilan pankart tamamen GS taraftarina gonderme yapmak amacliydi, yoksa FB Arda'yi gercekten istediginden degil (: